در سالهای اخیر ﺳﺮﻋﺖ اﺳﺘﻔﺎده از اﻨﺘﺮﻧﺖ و دسترسی مردم از طریق دستگاه های کامپیوتر، تبلت و دستگاه های موبایل هوشمند در کشور اﺮان اﻓﺰاﺶ ﺎﻓﺘﻪ و ﻧﻘﺶ آن در زﻧﺪ ﻣﺎ ﺸﻢﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻤﻪ ﻫﻢ از ﺗﺤﻮﻻت ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﺴﺘﺜﻨ ﻧﺴﺖ و ﺷﺮﺖﻫﺎی ﺑﻤﻪ به این باور رسیده اند ﻪ ﻣﻬﺎﺟﺮت ﺑﻪ دﻧﺎی ﻣﺠﺎزی از اﻟﺰاﻣﺎت آﺗ در اﻦ ﺴﺐوﺎر ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. وﻟ اﻣﺮوز آﻏﺎز راه اﺳﺖ و اﻦ ﺻﻨﻌﺖ 80 ﺳﺎﻟﻪ، ﺑﻪ دﻻﻞ ﻣﺘﻌﺪد از ﺗﻮﻓﻖ ﻤ در اﻦ ﺣﻮزه ﺑﺮﺧﻮردار ﺑﻮده ﻪ اﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ، ﻓﺮﺻﺘ ﻃﻼ را ﺑﺮای ﺑﻤﻪ ﺣﻤﺖ صبا ﻓﺮآﻫﻢ آورده ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎﻪﺬاری و ورود ﺳﻨﺠﺪه در ﺗﺠﺎرت اﻟﺘﺮوﻧ، ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﺖﻫﺎی ﺎری ﺧﻮد ﺑﻔﺰاﻨﺪ.
در این راستا شرکت بیمه حکمت صبا که از ابتدا با شعار راهبردی "بیمه حکمت، بیمه گر الکترونیک کار خود را آغاز نمود، به جهت تمرکز بر فعالیت های تحقیق، شناخت نیاز، طراحی و تولید، استقرار و پشتیبانی سامانه های مرتبط به بیمه گری الکترونیک نسبت به ایجاد ساختار بیمه گری الکترونیک اقدام نمود. یکی از خروجی های اقدامات صورت پذیرفته ارائه استارتاپ بیمه ای تحت عنوان تجاری بابنو است.
تفاوت اصلی بابنو با سایر استارتاپ های حاضر در بازار آن است که استارت آپ های بیمه ای ایرانی بیشتر در مرحله فروش محصول وارد شده اند و همین امر سبب شده نحوه فعالیت انها اغلب شبیه هم باشد، علاوه براین که ورود اغلب استارت اپ های ایرانی صرفا در مرحله فروش و بازار یابی سبب شده است تا خلاقیت و نوآوری کمتری شکل گیرد و سایر لایه های بیمه گری از حضور استارت اپ ها بی نصیب بماند. این درحالی است که بابنو اولین سامانه صدور آنی بیمه نامه و بیمه گری آنلاین می باشد.
بیمه حکمت از طریق این استارتاپ در نظر دارد محصولات و خدماتی که به لحاظ قوانین بیمه مرکزی و ت های داخلی شرکت امکان ارائه غیر حضوری آن فراهم است را از طریق بستر تجارت الکترونیک و با مدل B2C ارائه نماید به طوریکه مشتری (بیمه گذار/ بیمه شده / زیان دیده) بتواند از طریق کامپیوتر، تبلت یا دستگاه موبایل هوشمند خود، وارد سیستم مذکور شده و به طور 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز نسبت به خرید محصولات و دریافت خدمات اقدام نماید.
اشتراک گذاری در تلگرام
تبلیغات
درباره این سایت